Новий ДБН В.2.3-7:2018 Метрополітени і заборона будівництва над тунелями

01.09.2019 року набирає чинності новий ДБН В.2.3-7:2018 «Метрополітени. Основні положення», який розроблено на заміну ДБН В.2.3-7-2010.

📎 Новий ДБН В.2.3-7:2018 затверджено Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.11.2018 року №311, та опубліковано в Інформаційному бюлетені №5, 2019.

⭕️ Норми ДБН встановлюють вимоги до проектування та будівництва нових, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення існуючих ліній, окремих споруд та пристроїв метрополітену. Норми не поширюються на підземні ділянки швидкісного трамвая та інші види підземного транспорту, пов’язані з перевезенням пасажирів, а також інші об’єкти спеціального призначення.

Забудова територій (зон) метрополітену

⭕️ В ДБН В.2.3-7:2018 Метрополітени змінено та доповнено додаток щодо технічних зон метрополітену та правил і обмежень їх забудови.

🎯 Також змінено сам термін зона обмежень. За новим ДБН це технічна зона метрополітену, в межах якої будівництво дозволяється за умови виконання спеціальних вимог, що наведені в містобудівних умовах та обмеженнях.

⭕️Новим ДБН В.2.3-7:2018, зокрема, дозволяється:

🎯 Розміщення за межами наземних або над підземними спорудами метрополітену відкритих автостоянок для легкових автомобілів за умови недопущення фільтраційних витоків у ґрунт паливних рідин і мастил та улаштування дощової каналізації з очисними спорудами за межами технічних зон.

🎯 Розміщення підземних автостоянок (паркінгів) для легкових автомобілів у разі проектування та спорудження їх у комплексі із спорудами метрополітену.

📌 Разом із тим, з нового ДБН прибрано положення щодо можливості розміщення над діючими тунелями метрополітену в технічній зоні 1-ї категорії постійних громадських, торгових, соціально-побутових та інших нежилих будинків!

Юрій Брикайло, DREAMDIM

Ⓒ 2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *