Мінюст та НПУ: вирішення спірних питань у сфері державної реєстрації

25 червня 2018 року під час круглого столу було презентовано лист Міністерства юстиції, що став результатом співпраці Нотаріальної палати України та Мінюсту щодо вирішення питань зі сфери здійснення державної реєстрації, які турбують нотаріальну спільноту.
Зокрема, Мінюст роз’яснює алгоритм дій держаного реєстратора у випадках коли відомості ДЗК містять неповну або неточну інформацію.
Разом із тим, наразі відсутнє вирішення технічних проблем, які виникають під час взаємодії з ДЗК та ЄРД (Єдиним реєстром документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів), зокрема, у випадках, коли інформація в ЄРД внесена некоректно (не відповідає іншим документам заявника) або неповно.

Загалом, в зазначеному листі (та відеоматеріалах) було дано відповіді на наступні питання:

  1. Чи може нотаріус, який веде спадкову справу, зареєструвати право власності за спадкодавцем в порядку, передбаченому п. 66 на декілька об`єктів нерухомості, що розташовані в різних регіонах України?
  2. Як правильно перенести дані зі спецрозділу ДРРП про оренду до відкритого розділу ДРРП у разі виявлення помилки у відомостях?
  3. Чи можна провести державну реєстрацію припинення іпотеки, відступлення прав іпотекодержателем за іпотечним договором у разі наявності інших обтяжень?
  4. Чи можна додати електронні копії документів після завершення процедури державної реєстрації?
  5. Як зареєструвати зміну часток у спільній сумісній власності на часткову?
  6. Як правильно переносити дані про співвласників із ДЗК до ДРРП?
  7. Яка процедура уточнення даних в ДЗК?
  8. Скільки заяв подається у разі здійснення державної реєстрації права власності на будівлю з одночасним набуттям речових прав на земельну ділянку, на якій вона розташована?
  9. Чи несе відповідальність державний реєстратор за дії попереднього державного реєстратора та за достовірність поданих йому документів?
  10. Чи можна проводити державну реєстрацію у разі відсутності технічної взаємодії з ДЗК та ЄРД?
  11. Чи є перспективи вдосконалення критеріїв проведення моніторингу реєстраційних дій, а також введення диференційної системи санкцій за порушення при здійсненні реєстраційних дій у сфері державної реєстрації?
 
 
 
 
Ⓒ 2018

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *