Просторове зонування території навколо аеропорту та карта шуму

24 травня 2019 року набрали чинності Авіаційні правила України «Вимоги до експлуатанта аеродрому щодо просторового зонування території навколо аеропорту з умов впливу авіаційного шуму», затверджені Наказом Державної авіаційної служби від 26.03.2019 року №381.

⭕️ Вказані Авіаційні правила встановлюють процедури:

🎯 просторового зонування території навколо аеропорту з урахуванням умов впливу авіаційного шуму,

🎯 побудови карт шуму та умови визначення показників авіаційного шуму в аеропорту та на території поблизу нього під час зльоту, польоту,

🎯 посадки повітряних суден, запуску та випробування авіаційних двигунів.

⭕️ Експлуатант аеродрому зобов'язаний оприлюднити карти шуму на веб-сайті аеропорту (аеродрому) у відповідній якості.





Карта шуму є топографічною картою розміщення аеропорту з нанесеними на неї злітно-посадковими смугами, контурами шуму для еквівалентних та максимальних рівнів шуму і визначеними в межах цих контурів зон обмеження житлово-цивільного, культурно-побутового та промислового будівництва.

Розміри карти шуму (у масштабі 1:25000) мають давати змогу відображати контури авіаційного шуму для найменшого значення нормативного рівня авіаційного шуму у повному обсязі без обмеження значень його поточних координат.

Пояснювальна записка до карти шуму містить такі розділи:

  • опис аеропорту: особливості аеродрому та розміщення серед населених пунктів, топографічні особливості; наявність місць випробування двигунів та їх розміщення щодо злітно-посадкової смуги аеродрому;
  • метеорологічні особливості для тримісячного строку найбільш інтенсивної експлуатації аеродрому;
  • опис парку повітряних суден, що експлуатуються на аеродромі;
  • опис маршрутів польоту в районі аеродрому;
  • дані для обчислення рівнів шуму для поточних умов експлуатації аеродрому та для перспективних умов експлуатації, а саме: розподіл інтенсивності польотів парку повітряних суден на маршрутах польоту та у часі протягом доби; опис системи координат та розрахункової сітки, у вузлах якої виконується обчислення рівнів шуму;
  • опис акустичних вимірів у контрольних точках;
  • графічний матеріал з побудованими картами шуму;
  • опис зон придатності до забудови з урахуванням населених пунктів, які потрапляють до цих зон;
  • висновки та рекомендації щодо необхідності впровадження заходів збалансованого підходу до управління шумом.

⭕️ Також вказані Авіаційні правила містять розділи щодо упровадження заходів зниження впливу авіаційного шуму та щодоконтролю та моніторингу заходів зниження впливу авіаційного шуму.

Юрій Брикайло, DREAMDIM

2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *